چاپ کارت پرسنلی در رشت

چاپ کارت پرسنلی در رشت

چاپ کارت پرسنلی در رشت


چاپ کارت پرسنلی در رشت

کارت پرسنلی در شرکت ها نشان می دهد که یک کارمند در این شرکت کار می کند و دقیقا چه پستی دارد، به همین علت است که چاپ کارت پرسنلی PVC دارای اهمیت بسیار زیادی در شرکت ها و کارخانه های مختلف است.

اهمیت چاپ کارت پرسنلی با توجه به سطح تردد بالا در سازمانها و ارگانها و لزوم اطلاع از هویت فرد وارد شده به حریم مجموعه به عنوان پرسنل و یا ارباب رجوع برای دسترسی به بخش های مختلف سازمان گویا می باشد.

مدیران مجموعه های مختلف برای تفکیک قسمت های سازمان و بالا بردن سطح امنیت سازمان خود، نیاز به چاپ کارت پرسنلی برای کارمندان و پرسنل خود و حتی کارت مهمان برای ارباب رجوعان دارند. کارت های شناسایی و یا کارت پرسنلی علاوه بر موارد یاد شده در بالا باعث حس رضایت برای پرسنل سازمان و مهمانان می شود و خود را جزئی حقیقی از سازمان می دانند.

چاپ کارت پرسنلی در رشت
چاپ کارت پرسنلی در رشت

چاپ کارت پرسنلی مهم است!

چاپ کارت پرسنلی یا شناسایی باکیفیت یکی از دغدغه‌های اصلی هر مجموعه‌ی معتبری است. کارت شناسایی پرسنل سازمان ها و شرکت ها نه تنها برای شناسایی کارکنان بلکه برای بهبود وجهه سازمان اهمیت فراوانی دارد. کارت پرسنلی، کارت دانشجویی، کارت پرسنل بیمارستان، بانک یا حتی شرکت های کوچک باید چه از نظر طراحی و چه چاپ، حرفه‌ای و در بهترین سطح باشد.

کارت پرسنلی با کیفیت در واقع معرف مجموعه شماست. 

از طرف دیگر، یک کارت حرفه ای باید مقاوم و با دوام باشد و تا مدت ها بتوان از آن استفاده کرد.

طراحی کارت پرسنلی

در طراحی کارت پرسنلی معمولا از تصویر و مشخصات فرد، لوگو، رنگ و دیگر ویژگی‌های سازمان استفاده می‌شود. یک طرح منحصر به فرد که ویژگی‌های خاص سازمان شما را منعکس کند، می‌تواند تأثیرگذارتر هم باشد.

کارت پرسنلی هوشمند

کارت پی وی سی ساده برای کاربردهای روزمره عادی کفایت می‌کند اما گاهی در سازمان ها و مجموعه های بزرگ، بیمارستان ها و اماکن دولتی، یک کارت پی وی سی پرسنلی بیشتر از یک کارت شناسایی ساده است. در مجموعه‌های این چنینی، برای حضور و غیاب، کنترل دسترسی یا مدیریت پرسنل از کارت پرسنلی استفاده می‌شود. کارت هوشمند یا دارای حافظه این امکان را می‌دهد تا اطلاعات افراد در کارت ها ذخیره شود و با یک تیر چند نشان بزنید.

چاپ کارت پرسنلی در رشت
چاپ کارت پرسنلی در رشت
چاپ کارت پرسنلی در رشت
چاپ کارت پرسنلی در رشت

نحوه سفارش کارت شناسایی یا کارت پرسنلی

  1. ابتدا فایل کارت مورد نظر را از طریق ایمیل، تلگرام و… و یا به صورت حضوری ارسال ‌کنید. (در صورتی که مایلید کارت شما توسط تیم طراحی ما طراحی شود با ما تماس بگیرید تا کارشناسان بخش طراحی چاپ سخن نو به شما کمک کنند)
  2. در مرحله‌ی بعد پس از هماهنگی های لازم با بخش چاپ و صدور پیش فاکتور، طرح کارت شناسایی شما وارد فاز چاپ می‌شود.
  3. پس از چاپ کارت شما، انواع شخصی سازی های انتخابی روی کارت شناسایی اعمال می‌شوند. این شخصی سازی ها شامل موارد زیر هستند.
    • چاپ هولوگرام روی کارت شناسایی
    • چاپ لمینیت برای افزایش دوام کارت شناسایی
    • کدگذاری و بارکد
  4. در نهایت پس از تایید نهایی، کارت چاپ خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *