چاپ کارت PVC فوری در رشت

کارت ساده سفید

چاپ کارت PVC فوری در رشت

کارت ها را برای شناسایی هویت افراد از جمله یافتن اطلاعات شخصی فرد یا مجوزهایی که به فرد در زمینهای مختلف اعطا شده است را می توان تعریف کرد .

برای چاپ کارت های شناسایی از کارت های PVC  استفاده می کنند زیرا در حال حاضر یکی از پرکاربرد ترین شیوه های احراز هویت جهت ارائه خدمات گوناگون، بهره گیری از کارت های PVC می باشد .

کارت های شناسایی حامل یکسری از اطلاعات مهم می باشند که با توجه به اینکه کارت های پی وی سی قادر به ذخیره اطلاعات هستند بهترین انتخاب ممکن می باشد .

چاپ کارت PVC فوری در رشت
چاپ کارت PVC فوری در رشت

چاپ کارت شناسایی PVC

چاپ کارت شناسایی PVC و چاپ کارت پرسنلی PVC سازمان ها، علاوه بر اینکه هویت شخص را مشخص میکند هویت سازمان را نیز مشخص می نماید، و به همین دلیل استفاده از کارت های PVC برای چاپ کارت شناسایی که کیفیت بالا و ماندگاری چاپ بالایی دارد توصیه می گردد.

انواع چاپ کارت شناسایی PVC

چاپ کارت شناسایی pvc به روش مستقیم
چاپ کارت شناسایی pvc به روش تکنولوژی غیر مستقیم
چاپ کارت شناسایی pvc به روش افست

تفاوت چاپ کارت شناسایی و پرسنلی

در چاپ کارت پرسنلی با تکنولوژی مستقیم بدین صورت می باشد که توسط دستگاه های چاپ کارت  PVC که تکنولوژی چاپ مستقیم برخوردار هستند، استفاده میگردد که به واسطه آن فقط با انتقال رنگ ها به سطح کارت پرسنلی صورت میگیرد که این نوع چاپ ماندگاری نسبتا کمتر از روش غیر مستقیم دارد.

در چاپ کارت شناسایی با تکنولوژی غیرمستقیم در سطح کارت زمان چاپ لایه لمینیت و براق برای ماندگاری بیشتر ، چاپ زده می شود و چاپ کارت با تکنولوژی غیر مستقیم لبه به لبه می باشد، چاپ کارت در این روش ماندگاری و طول عمر بالایی دارد.

در چاپ کارت شناسایی به صورت افست ،طرح ها در ورقه های PVC به صورت شیت قرار میگیرند و بعد از لمینیت برش داده می شوند این نوع چاپ علاوه کیفیت بالاتر قیمت ارزان تری هم نسبت به چاپهای غیرمستقیم دارند ولی دارای زمان تحویل بیشتری هستند، حدود یک هفته می باشد.

مراحل طراحی کارت شناسایی

مرحله اول : انتخاب یک تصویر و عکس پرسنلی مناسب و باکیفیت می باشد.

مرحله دوم : انتخاب فونت برای طراحی ، که فونتی که انتخاب می نمائید باید واضح و قابل خواندن باشد.

مرحله سوم: انتخاب یک تصویر پس زمینه برای کارت می باشد که معمولا کاربران از پس زمینه سفید برای چاپ کارت پرسنلی استفاده می کنند.

انواع کارت شناسایی PVC 

کارت شناسایی ساده PVC : این نوع کارت غیر هوشمند می باشد و صرفا برای شناسایی و روئیت کارت چاپ زده می شود.

چاپ کارت PVC فوری در رشت
چاپ کارت PVC فوری در رشت

کارت شناسایی پی وی سی هوشمند : نظیر کارت مایفر 1k،کارت مایفر 4k،کارت دسفایر ،کارت مغناطیسی ،کارت rfid،…

چاپ کارت PVC فوری در رشت
چاپ کارت PVC فوری در رشت
چاپ کارت PVC فوری در رشت
چاپ کارت PVC فوری در رشت
چاپ کارت PVC فوری در رشت
چاپ کارت PVC فوری در رشت

اطلاعاتی در مورد طراحی کارت شناسایی PVC

کارت شناسایی سازمان ها و شرکت ها بسته به رنگ سازمانی متفاوت می باشد و اطلاعاتی که طرح کارت باید داشته باشد نام و نام خانوادگی ، کدپرسنل ،کد ملی ،نام پدر ،آدرس سازمان و … می باشد.

در طراحی کارت پرسنلی سایز طراحی باید 54*85 باشد رزولیشن طراحی 300dpi ،و مد رنگی rgb طراحی گردد و فایل ها بصورت عکسjpg برای ما ارسال گردد

فایل طرح شامل فایل لایه باز فتوشاب پشت و روی کارت

بک گراند طرح 9*6 باشد و طرح نهایی 54*85 باشد و فاصله از لبه های طرح باید رعایت گردد.

فایل اکسل شامل مشخصات پرسنلی هر فرد است که روی کارت درج خواهد شد.

و مرحله آخر پوشه ایی شامل عکس پرسنل با فرمت jpg که در زیر هر عکس شماره مربوط به هر شخص ( شماره پرسنلی ، شماره ردیف ، کد ملی ، … ) درج شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *