چاپ کارت ویزیت در رشت

چاپ کارت ویزیت در رشت

چاپ کارت ویزیت در رشت

در مقاله حاضر درباره یکی از عناصر تبلیغاتی رایج در صنعت چاپ سخن خواهیم گفت. کارت ویزیت یکی از روش های سنتی در تیلیغات کسب و کار ها می باشد.

چاپ کارت ویزیت در رشت
تعریف کارت ویزیت 
کارت ویزیت معمولا کارتی است که حاوی نام ، مشخصات ، اطلاعات تماس و سایر اطلاعات دیگر در آن درج شده است که به مشتریان ارائه می شود . در عصر امروز کماکان استفاده از کارت ویزیت برای جذلب مشتری رواج دارد. افراد و کسب و کار ها برای جذب مشتری و شناساندن خود از کارت ویزیت استفاده می کنند.

چاپ کارت ویزیت در رشت

قالب کارت ویزیت 
کارت ویزیت های استاندارد معمولا ابعاد 9 در 6 سانتی متری دارند. که جنس ان نیز انواع متریال های مختلف کاغذ می باشد البته امروزه استفاده از کارت ویزت روی متریال های غیر کاغذی چون فلز ، چوپ ، پلاستیک و … نیز خلاقانه جذاب و زیبا خواهد بود.

کارت ویزیت دارای دو رو می باشد که در هر طرف معمولا عناصر خاصی مورد استفاده قرار می گیرد . مثلا در جلوی کارت اطلاعات ویگزه کسب و کارتان یا اطلاعات شناسایی چون نام و نام خانوادگی  نام برند و آدرس محل کارتان عناوین خدمات ارائه شده توسط شما همچنین شماره تماس موبایل ، تلفن ، فکس ، پست الکترونیکی یا آدرس وبسایت تان در آن درج می شود.

برای پشت کارت ویزیت تان دو انتخاب دارید می توانید از آن برای درج لوگوی برند خود استفاده نموده یا آن را خالی بگذارید و در مواقع لزوم به عنوان فضای یادداشت خاص در زیر کارت ویزیتتان استفاده کنید.
همواره سعی داشته باشید کارت ویزیت خود را به افرادی بدهید که خواهان آن هستند . و توجه داشته باشید که کاربرد کارت ویزیت با تراکت متفاوت است. کارت ویزت عموما به صورت فرد و فرد منتقل می شد . یا می توانید کارت ویزیت خود را همراه با فاکتور فروشتان به مشتری بدهید.

کارت ویزیت ها متریال های متنوعی دارند. شما می توانید هر کدام از آن ها را بسته به سلیقه تان انتخاب کنید. ساده ترین نوع کارت ویزت روکش سلفونی دارند و از نظر قیمت معمولا پایین ترین قیمت را دارا می باشند. اما اگر شما به این ضرب المثل معتقدید که ما آنقدر پولدار نیستیم که جنس ارزان بخریم باید بگوییم می توانید از کاغذ هایی با ذخامت بیشتر و همچنین روکش های مقاوم تر برای کارت ویزت خود استفاده کنید.

شما می توانید از روکش های لمینت مات یا براق استفاده کنید یا اینکه شاید مایل باشید کارت ویزیت هایی از جنس پی وی سی داشته باشید . البته لازم به ذکر است کارت ویزت های پی وی سی معمولا قیمت بالاتری دارند.

در ایران یکی از رایج ترین استفاده هایی که از کارت ویزیت ها می شود در ایان تبلیغات انتخاباتی نامزدها است. نامزد ها برای شناساندن خود به افراد و تبلیغ خود از کارت ویزت استفاده می کنند. کارت ویزیت به خاطر ابعاد کوچکی که دارد چاپ آن در تیراژ های بالا مستلزم هزینه هنگفتی نیست به همین خاطر از آن برای تبلیغات انتخاباتی استفاده می کنند.

شخص کاندیدا می تواند اطلاعاتی از قبیل نام ، عکس، شعار انتخاباتی ، سوابق ، توضیحات یا برنامه های خود را به طور خلاصه در کارت ویزیت درج کند و آن را به دست مردم برساند.

کارت ویزت ها در دنیای امروز هنوز به عنوان یک راهکار تبلیغاتی مناسب برای ارائه اطلاعات تماس و مشخصات استفاده می شود. همکاران ما در مجتمع چاپ و تبلیغات گیلان با ارائه بهترین پیشنهاد ها و خدمات طراحی شما را در زمینه چاپ کارت ویزیت در رشت یاری می نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *