چاپ کارت پی وی سی

چاپ کارت پی وی سی

چاپ کارت پی وی سی


چاپ کارت پی وی سی

کارت PVC

کارت پی وی سی نوعی کارت پلاستیکی است که از جنس پلی وینیل کلراید ساخته شده است و به علت دوام و کیفیت بالایی که دارد بسیار محبوب‌تر از سایر کارت‌ها شده است. کارت‌های PVC در عین کیفیت و ماندگاری بالایی که دارند بسیار مقرون به صرفه هستند و می‌توان آن‌ها را کارتی برای تمامی نیازها معرفی نمود. از ویژگی‌های بارز این کارت‌ها می‌توان به مقاومت در برابر خم شدن و شکستن و همچنین ضد آب بودن و آسیب ناپذیری در برابر حرارت و فشار اشاره نمود.

مهمترین مزیت کارت pvc که باعث تمایز آن با کارت‌های دیگر شده، قابلیت هوشمند سازی آن است. بدین صورت که از طریق تعبیه تراشه یا نوار مغناطیسی روی کارت‌ها یا درون آن‌ها می‌توان از آن‌ها به صورت استفاده کرد و اطلاعات را روی آن‌ها ذخیره نمود.

چاپ کارت پی وی سی
چاپ کارت پی وی سی

چاپ کارت پی وی سی

چاپ کارت پی وی سی به علت دوام، ضد آب بودن و انعطاف پذیری فوق العاده، بهترین راه حل برای تولید کارت هایی نظیر کارت شناسایی، کارت ویزیت، کارت هدیه، کارت گارانتی و کارت تخفیف است. یکی از مهمترین مشخصه‌ها برای چاپ کارت پی وی سی اینست که رنگ‌ها را به بهترین شکل ممکن نمایش می‌دهند و از آنجایی که قابلیت بازیافت شدن ۱۰۰٪ دارند، طرفداران زیادی، به خصوص دوست داران محیط زیست را به خود جذب کرده است. بنابراین پیشنهاد چاپ سخن نو به شما برای چاپ کارت در حرفه‌ای که در آن فعالیت دارید، چاپ کارت PVC است.

ویژگی های کارت پی وی سی

کارت پی وی سی می‌تواند از طریق به کار گرفتن فناوری نوار مغناطیسی و ویژگی‌های جدید‌تر و پیشرفته‌تر مانند چیپ‌های هوشمند، آن امنیتی که مد نظر شماست را فراهم نماید. امنیت بصری کارت‌ها را باید به عنوان اولین خط دفاعی درنظر گرفت. پرینتیم همیشه توصیه می‌کند کارت‌های خود را با فن آوری شناسایی تصویری هولوگرافی مجهز کنید. ویژگی‌های امنیتی دیجیتال یک کارت پی وی سی نیز کمک شایانی به افزایش امنیت شما می‌نماید و تعیین می‌کند که چگونه افراد می‌توانند به ترمینال‌های خاص، ورودی‌ها و غیره در داخل سازمان شما دسترسی پیدا کنند.

بهترین گزینه‌های شما در این زمینه استفاده از نوار مغناطیسی، چیپ هوشمند و قابلیت RFID هستند. به عنوان مثال، کارت‌های مجاور PVC، ایمن هستند و می‌توانند حتی بدون اخذ کارت از جایگاه خود به آن دست یافت.

چاپ کارت پی وی سی
چاپ کارت پی وی سی

ضخامت کارت PVC

طراحی کارت پرسنلی را می‌توان به طراحان حرفه‌ای سپرد و یا به شخصه انجام داد که هر کدام نیازمند آگاهی از نکاتی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. همچنین می‌توانید در بسیاری از سایت‌ها طرح‌های آماده کارت پرسنلی را مشاهده کنید و در صورت نیاز آن‌ها را دانلود نموده و مورد استفاده قرار دهید.

اما مهمترین نکته‌ای که باید رعایت گردد این است که طرح کارت پرسنلی باید کاملا اختصاصی و قابل استفاده جهت شناسایی افراد باشد. کارت‌ها معمولا حاوی اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، تصویر فرد، شماره عضویت، سمت فرد در سازمان، لوگوی سازمان یا شرکت، آدرس سایت و ایمیل شرکت، بارکد، تاریخ صدور و تاریخ اعتبار هستند که بر اساس نیاز هر مجموعه باید روی کارت درج گردد.

ما شما را راهنمایی میکنیم تا بهترین ضخامت کارت PVC را انتخاب نمایید. کافیست با ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه چاپ سخن نو بهره مند گردید.

روش های چاپ کارت پی وی سی

بهترین روش برای چاپ کارت پی وی سی استفاده از چاپگرهای مخصوص کارت های PVC است، زیرا چاپ این نوع کارت با هر نوع دستگاهی امکان پذیر نیست و ممکن است به شناسه کارت آسیب وارد نماید. کارت پرینترهای استاندارد در انواع مختلفی وجود دارند و قابلیت های متنوعی را ارائه می نمایند. به عنوان مثال، اگر شما فقط یک کارت شناسایی یکپارچه را برای چندین کارمند چاپ کرده اید، می توانید یک چاپگر ارزان انتخاب کنید که دارای ویژگی های اساسی بوده و سرعت چاپ آن متوسط ​​است. روش های چاپ کارت PVC عبارتند از:

چاپ افست کارت pvc

چاپ دیجیتال کارت pvc

چاپ کارت پی وی سی
چاپ کارت پی وی سی

چاپ کارت در دستگاه چاپ کارت معمولا به صورت دیجیتال و یا افست انجام می‌شود که فرآیند انجام عملیات چاپ در هر یک فرق می‌کند و نتایج متفاوتی را به دنبال دارد. چاپ افست زمانی به کار می‌رود که تیراژ چاپ بالا بوده و هیچ اطلاعات متغیری برای وجود نداشته باشد در حالی که روش چاپ دیجیتال کارت هنگامی که تیراژ کارت‌ها پایین بوده و اطلاعات متغیر نظیر مشخصات فردی، کد، بارکد، qrcode و… برای چاپ وجود دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این تکنیک با اینکه با سرعت بالایی انجام می‌گیرد اما برای چاپ کارت در تیراژ بالا مقرون به صرفه نیست. همچنین بهتر است بدانید که تکنیک چاپ افست pvc کیفیت بهتری را ارائه می‌دهد و از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Free Consultation