فایل لایه باز PSD چیست؟ فرمت اختصاصی نرم افزار فتوشاپ است که به طرح لایه بازشناخته میشود. به لطف این فرمت طراحان میتوانند کارهای خود را همان گونه که در فتوشاپ وارد کرده اند ... Read More
تبلیغات تلاشی است برای ایجاد یک ارتباط دو سویه غیر مستقیم با مخاطبان به عبارتی دیگر تبلیغات به معنای رساندن پیام به دیگران از طریق برقراری ارتباط به منظور ایجاد و تغییر نگرش و دگرگونی در رفتار و دانش مخاطبان است. ... Read More
بنر های تبلیغاتی صفحات گرافیکی هستند که برای معرفی محصولات . اپلیکیشن ها.....در صفحات وب و یا اپلیکیشن ها قرار داده میشند البته استفاده از بنر میتواند کاربرد های شخصی و غیر تبلیغاتی نیز داشته باشد ... Read More
بکارگیری فونت چه از لحاظ زیبایی ظاهری و چه از لحاظ فنی نقش مهمی در کارت شما ایفا می کند توجه داشته باشید کارت شما هر چقدر از لحاظ ظاهری زیبا و بدون نقص باشد ... Read More
تبلیغات محیطی را بی شک قدیمی ترین روش تبلیغاتی باید دانست. تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجرا برای تبلیغات که در تیررس ببنندگان است اطلاق می شود. ... Read More
نکته این است، کاری کنید که مشتریان نتوانند در مقابل بنرتان مقاومت کنند. به نظر میرسد که اینکار در عصر دیجیتال مشکل باشد، اما شما تنها به چند نکته نیاز دارید تا یک بنر موثرتر برای کسب و کارتان درست کنید. ... Read More
واقعیت این است که همهی ما محصولات رایگان را دوست داریم و وقتی شرکتها در قالب هدایای تبلیغاتی، محصولی را رایگان در اختیارمان میگذارند، برای یکبار هم که شده آن را امتحان میکنیم. اگر خوشمان بیاید مصرف و خرید را تکرار میکنیم و اگر نه، دور آن را خط میکشیم ... Read More
کاربرد فایل لایه باز PSD در فتوشاپ کاربرد فایل لایه باز PSD در فتوشاپ چیست؟ فایل لایه باز در فتوشاپ کاربردهای مختلفی دارد که در زیر ذکر میکنم: ۱- زمانی که احتیاج دارید فایل لایه باز طرح را در اختیار طراحان دیگر برای ویرایش قرار دهید. ۲- زمانی که احتمال میدهید در آینده احتیاج به ویرایش طرح خود خواهید داشت. ۳- برای آرشیو طرح و استفاده مجدد از لایه های مختلفی که ایجاد کردید. ... Read More