تبلیغات محیطی و برند سازی

تبلیغات محیطی در رشت

تبلیغات محیطی در رشت


تبلیغات محیطی و برند سازی

تاثیر تبلیغات بر مخاطب

تبلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثر گذارترین روش ها برای تجارت های محلی به شمار می رود. تبلیغات محیطی شامل نصب بنر ، بیلبورد های تبلیغاتی و یا حتی تراکت های دیواری یا هر روش دیگری برای جلب توجه عابران در کوچه و خیابان می شود.این گونه تبلیغات بیشتر در مکان های پرتردد که انسان های زیادی به صورت مداوم با آن ها سر وکار دارند دارای اثر بخشی فوق العاده است.

به عنوان نمونه تبلیغات در نقاط اصلی شهر از مکان هایی است که روزانه میلیون ها چشم به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه آن را دنبال می کنند و این ذوق یک طراح حرفه ای است که نگاه ها را با خلاقیت خود شکار می کند.این روش تبلیغی تا حالا بسیار کارساز بوده است زیرا به کمک آن توان راه ورود برندها و نام های تجاری را به مکان هایی که قبلا رسانه های سنتی از دستیابی به آنها محروم بوده اند نظیر خیابان ها ، محل کار افراد، مدارس باز کرد. هزینه تبلیغات محیطی در مواردی بسیار سنگین بوده و تجارت های محلی و کوچک توان انجام آن را ندارند ولی می توان با استفاده از خلاقیت ، هزینه تبلیغات محیطی را تا حد زیادی کاهش داده و اثرگذاری آن را افزایش داد.

تبلیغات تلاشی است برای ایجاد یک ارتباط دو سویه غیر مستقیم با مخاطبان به عبارتی دیگر تبلیغات به معنای رساندن پیام به دیگران از طریق برقراری ارتباط به منظور ایجاد و تغییر نگرش و دگرگونی در رفتار و دانش مخاطبان است.

e1407217374381

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *