تبلیغات محیطی و برند سازی

برندسازی

برندسازی


تبلیغات محیطی و برند سازی

مفهوم برند لوکس یک برند لوکس، برندی است که ارزشی فراتر از رفع نیازها و ضروریات عادی زندگی برای مصرف ‌کنندگان خود خلق می‌کند. برندهای لوکس به دلیل ویژگی‌های خاص خود از سایر برندها متمایز هستند و به همین دلیل خرید آن‌ها بیشتر به یک سرمایه ‌گذاری شباهت دارد. بازاریابی برندهای لوکس به دلیل ویژگی‌های منحصربه ‌فرد این برندها نیازمند استراتژی‌‌های متفاوت و احاطه کامل بر شرایط بازار است. شناخت صنایع مختلفی که هر یک از برندهای لوکس در آن رقابت می‌کنند و ویژگی‌های رفتاری و تصمیم‌گیری مخاطبان این برندها، برای اجرای موفق برنامه‌های بازاریابی در این حوزه ضرورت دارد. برندینگ برای یک برند لوکس اعم از کالا یا خدمت یکی از دشوارترین و حساس ‌ترین فعالیت‌های بازاریابی است. جایگاه متمایز این برندها ایجاب می‌کند که روش‌ها و استراتژی‌های متفاوتی برای طراحی عناصر برندینگ آن‌ها اعم از نام، رنگ، طراحی لوگو و…

لوکس 350x245

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *