چاپ کارت پرسنلی فوری

چاپ کارت پرسنلی فوری

چاپ کارت پرسنلی فوری


چاپ کارت پرسنلی فوری

کارت پرسنلی PVC

چاپ کارت پرسنلی حاوی اطلاعاتی از جمله نام شرکت و موسسه، نام کارمند، سمت اداری، عکس و سایر مشخصات لازم می باشد. کارت پرسنلی علاوه بر وجهه رسمی بخشیدن به شرکت، به مراجعه کنندگان نیز کمک می کند تا مسئول مربوط به کار خود را راحت تر پیدا کنند.

کارت های پرسنلی از جنس PVC ماندگاری و عمر طولانی دارند و بهترین گزینه برای کارت شناسایی می باشد.

چاپ کارت پرسنلی فوری
چاپ کارت پرسنلی فوری

از این نوع کارت ها می توان برای شرکت های خصوصی، ارگان های دولتی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، مدارس، باشگاه ها ، بیمارستان ها و … نیز استفاده کرد.

ضخامت کارت های پرسنلی به طور معمول ۷۶۰ میکرون هستند.اندازه این کارت ها ۹ در ۶ سانتی متر می باشد. در حدود نیم سانتی متر حاشیه امن می باشد و کارت تحویلی ۸.۵ در ۵.۵ سانتی متر می باشد.

انواع کارت پرسنلی PVC

کارت های PVC دارای انواع مختلف با ویژگی های متفاوتی هستند.

چنانچه شما می خواهید برای حضور و غیاب، کنتری دسترسی و مدیرین پرسنل از کارت پرسنلی استفاده کنید باید از کارت های هوشنمد بهره بگیرید.

کارت pvc ساده
کارت مغناطیسی یا مگنت
کارت مایفر
کارت RO
کارت RFID
کارت های ترکیبی

طراحی زیبا و منحصر به فرد، استفاده از رنگ سازمانی و اطلاعات مفید، تاثیر گذاری کارت های شناسایی و اعتبار شرکت را چندین برابر می کند.

چاپ کارت پرسنلی فوری
چاپ کارت پرسنلی فوری

انواع چاپ کارت پرسنلی

برای چاپ کارت پرسنلی PVC این نوع از کارت ها از دستگاه های دیجیتال مخصوص کارت های PVC استفاده می شود. چاپ سخن نو دارای کیفیت بسیار بالایی است و قابلیت چاپ طیف رنگی بسیار گسترده ای را دارا می باشد.

با توجه به استفاده هر روز از این کارت ها باید چاپ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. بهترین نوع چاپ، چاپ غیر مستقیم بر روی کارت های پرسنلی می باشد، که دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد. کارت های PVC دارای سه نوع هستند:

کارت های شفاف یک رو
کارت های مات دورور
کارت های براق دورو

برای آویز کارت های پرسنلی نیز بندها و جاکارتی های متفاوتی در بازار موجود هستند که با توجه به علاقه و نوع کارت می توان از آن ها استفاده کرد.

تیم چاپ سخن نو با کادر متخصص و سابقه چندین ساله، پذیرش و انجام انواع سفارش های مربوط به کارت های شناسایی ساده و هوشمند، با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در کنار شماست.

همچنین شما می توانید از مشاوره رایگان قبل از سفارش نیز بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *