جعبه هارد باکس

image15

صنایع چاپ و بسته بندی سخن نو یکی از تولیدکنندگان جعبه های هاردباکس است که با هدف ارایه خدمات متمرکز در زمینه طراحی و تولید انواع بسته بندی لوکس و نفیس جعبه هارد باکس مقوایی یا جعبه سخت فعالیت می نماید. جعبه های هارد باکس مقوایی در بسته بندی مواد غذایی ، انواع شیرینی و شکلات ، محصولات صادراتی ، انواع کالاهای فانتزی ، کیف و کفش و لباس و محصولات الکترونیک کاربرد دارند. به طور کلی با توجه به افزایش رقابت و نیاز به بهبود کیفیت بسته بندی می توان مرزی برای حضور هارد باکس در عرصه بسته بندی نشناخت.

جعبه هارد باکس چیست؟ چه کاربردی دارد؟! شاید تصور کنید که مصرف جعبه هارد باکس یا همان جعبه سخت محدود به یک سری کسب و کارهای خاص یا محصولات خاص است و برای محصولات عموما از جعبه های مقوایی معمولی استفاده می شود. امروز در سخن نو قصد داریم توضیحاتی جامع در خصوص جعبه هارد باکس برای شما داشته باشیم. همراه ما باشید.

هارد باکس چیست؟

در واقع امروزه تعداد بسیار زیادی از کسب و کار ها از جعبه هارد باکس استقبال می کنند.  رویه بازار نشان می دهد که عملا استقبال عمومی از  جعبه هارد باکس (یا همان جعبه سخت) خیلی بیشتر از دیگر روش های بسته بندی است.

اما دلیل استقبال کسب و کار های مختلف از جعبه هارد باکس چیست؟! سه دلیل عمده برای این استقبال وجود دارد:

1-  هارد باکس از عمر و مقاومت بیشتری  برخوردار است.

2- هارد باکس  برای حمل و نقل انتخاب بسیار مناسبی است.

3-  هزینه تمام شده این نوع جعبه خیلی هم از جعبه های مقوایی معمولی بالاتر نیست.

درست است که پایه قیمت یک هارد باکس از جعبه مقوایی معمولی بالاتر است اما دلیل گرایش و علاقه زیاد بازار به این مدل جعبه ها نشان می دهد که سلیقه جامعه مشتریان با این نوع جعبه سازگار تر است.

یکی از زیباترین و شیک ترین نوع بسته بندی هارد باکس است. امروزه نیز در صنعت بسته بندی و تبلیغات بسیار مورد توجه تولید کنندگان و مصرف کنندگان قرار گرفته است. در گذشته این نوع بسته بندی به صورت دستی یا دست ساز سنتی تهیه می‌شده است. امروزه با توجه به پیشرفت تجهیزات چاپی امروزه به صورت ماشینی تولید می شود.

هارد باکس مناسب چه کسانی است؟

اگر شما نیاز به بسته بندی شیک یا مقاومی دارید، به طور حتم جعبه هارد باکس میتواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. در واقع جعبه هارد باکس از دو قسمت تشکیل شده است :

1- قسمت داخلی : قسمت داخلی هارد باکس از مقواهای محکم و ضخیم ساخته می شود که در اصل بحث استحکام جعبه را به دوش می کشند.

2- قسمت بیرونی : نمای خارجی هارد باکس است.

مزیت هارد باکس چیست؟

یکی از مزایای هارد باکس این است که با توجه به کیفیت این نوع بسته بندی،  همیشه نزد مشتری می ماند و اگر لوگو یا برند کسب و کار شما روی آن باشد (طلاکوب / چاپ شده باشد)، می تواند همواره یادآور خوبی از خدمات یا محصولات با کیفیت شما باشد.

تعداد حداقل سفارش برای جعبه هارد باکس چقدر است؟

هاردباکس را می توان در تعداد کم حتی 50 عدد هم تولید کرد که این امکان برای جعبه های مقوایی معمولی وجود ندارد و باید در تیراژ خریداری یا تولید شوند. هارد باکس را می توان بدون نیاز به چاپ تولید کرد. از آنجایی که روکش های متنوعی برای تولید هارد باکس وجود دارد لذا طیف انتخابی فوق العاده بازی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. خوبی تولید جعبه سخت این است که شما حتی این امکان را دارید که درب جعبه را با یک رنگ و بدنه جعبه را با رنگی دیگر سفارش دهید.

بازه زمانی تولید هاردباکس در آتیس باکس چقدر است؟

بازه ی زمانی تولید هارد باکس درسخن نو بسیار کوتاه هم هست. از زمان سفارش ظرف مدت یک هفته الی 10 روز سفارش شما به دست تان می رسد. محصولی که در هارد باکس قرار می گیرد، بدون در نظر گرفتن نوع آن، قطعا از ارزشی بالاتر نسبت به سایر محصولات مشابه برخوردار خواهد شد. همچنین، جعبه هارد باکس به دلیل داشتن روکش هایی با مواد پروپیلن، تا حد بالایی ضد آب و رطوبت است و توانایی حفظ شکل و ظاهر در شرایط مرطوب یا گرم را نیز دارد. این امکان قطعا برای جعبه های مقوایی معمولی وجود ندارد. همچنین، شما می توانید با چاپ روکش مورد نظر خود به صورت تمام رنگی و درخواست استفاده از آن روکش برای تولید هارد باکس مورد نظرتان، جلوه خاصی به محصول خود ببخشید و ارزش خرید آن را چندین برابر کنید.

3 1 1024x523


بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *