تاثیرات ماساژ بر عضلات پا چیست؟

درد لگن می تواند ناشی از چند چیز از جمله ورم مفاصل آسیب ناشی از مسمومیت فعالیت های مختلف و یا مشکلات در عضلات در پاها و عضلات گلوتئال شکم و کمر. در حالی که ماساژ را نمی خواهد از بین بردن درد ناشی از آرتروز به طور مستقیم آن را اغلب می تواند آن را کاهش دهد با آزاد کردن عضلات تنگ موثر در منطقه از بین بردن آنها را به عنوان یک منبع از درد است. این عضلات گلوتئال بزرگترین در بدن و همسترینگ و چهار سر ران (جلو و پشت ران) نیز گروه های بزرگ عضلانی. نقاط ماشه ای یا اسپاسم در این عضلات و در نتیجه می تواند باعث درد قابل توجه در عضلات خود را به عنوان به خوبی به عنوان مراجعه کننده درد در باسن و کمر.
وقتی که درد ناشی از اسپاسم یا نقاط ماشه ای در عضلات موثر بر باسن, ماساژ, ثابت شده است به ارائه کمک های قابل توجهی حتی اجازه می دهد تحریف راه رفتن و الگوهای جنبش برای بازگشت به حالت عادی. ماساژ می تواند به کاهش سفتی و تنش و افزایش گردش خون که باعث کاهش نقاط ماشه و اجازه می دهد تا برای بهبود بازیابی عضلات پس از اعمال. آن را نیز کاهش بافت اسکار از اشک و صدمات اجازه می دهد به صورت طبیعی, صاف, حرکت فیبرهای عضلانی.بیشتر بخوانید درباره “شش تکنیک های ماساژ برای حذف بافت اسکار عضلات پا.
عضلات در پاها اغلب می تواند باعث درد لگن زیرا آنها تاثیر می تواند راه ما حرکت و راه رفتن و حتی نشستن. برای مثال تخت پا (به خصوص در زنان شایع) می تواند در نتیجه پا بیش از pronating (نورد). این نیرو پس از انتقال به زانو و در نهایت ران به عنوان عضلات متصل در هر مشترک هستند یا کشیده یا کوتاه بسته به زاویه و محل پیوست.
ماساژ می تواند کمک به آزادی overtight عضلات که در نتیجه از این مشکل به خصوص gastrocnemius عضلات. با مشتری مستعد استفاده از دست خود را به گرفتن عضلات و فشرده سازی و بلند کردن آن را از استخوان. فشرده سازی فراهم می کند یک سیفون از بافت های عضلانی در حالی که کشش طول الیاف.
تنگ همسترینگ و چهار سر ران
یکی دیگر از شایع هیپ مشکل است که سرچشمه در پا است که در نتیجه بیش از حد تنگ همسترینگ یا چهار سر ران. اگر همسترینگ هستند بیش از حد تنگ, آنها, کشیدن استخوان لگن را از پیوست در ischial tuberosity (نشستن استخوان). هنگامی که عضلات چهار سر ران هستند بیش از حد تنگ, آنها را از استخوان لگن به جلو و پایین anteriorly چرخش لگن.
به عنوان گروه های بزرگ عضلانی هر دو همسترینگ و چهار سر ران پاسخ زیبا برای ماساژ درمانی است. هر دو همسترینگ و چهار سر ران ممکن است از سود عمیق هواپیمای بی موتوری پرواز سکته مغزی به طول فیبرهای عضلانی و آزادی محدودیت. اصطکاک به خصوص چند اینچ پایین تر از ischial tuberosity پیوست همسترینگ (یک مکان مشترک برای عضله پاره) است که برای آزاد کردن, تنگ, محدود عضلات. به عنوان خوانده شده “چگونه bodyworkers می می تواند شناسایی کشیده بيشتر است.
همانطور که گفته شد این عضلات گلوتئال بزرگترین در بدن, تا زمانی که آنها تنگ در اسپاسم یا حاوی فعال نقاط ماشه آنها می تواند مقدار زیادی از درد! پیدا کردن اگر شما مشتری کمر درد ناشی از ضعف glutes.” اشک ها و صدمات همچنین ایجاد درد قابل توجه در این عضلات و در ران. آرنج کار است یک راه عالی برای انتشار این عضلات بزرگ. با کنترل زاویه فشار و درجه فلکشن آرنج شما می توانید کنترل چه مقدار فشار اعمال می شود و همچنین چه خوب یک ‘نقطه’ شما در حال اعمال فشار با. آرنج را می توان مورد استفاده برای اعمال فشار استاتیک و یا به اصطکاک عمیق فیبرهای عضلانی آزاد کردن باسن.

منبع :  www.massageonlin.ir

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *