چاپ کارت PVC رشت

چاپ کارت PVC در رشت

چاپ کارت PVC در رشت


چاپ کارت PVC رشت

امروزه کارت های پی وی سی بخشی از زندگی روزانه مردم را تحت تاثیر خود قرار داده اند. افراد در هر گروه سنی و در هر جایگاهی امروزه با کارت های PVC  سرو کار دارند، این وابستگی از خرید های روزانه تا عبور و مرور در محل های گونان و شرکت ها و سازمان ها را نیز در بر می گیرد.

کارت پی وی سی بدلیل استحکام زیاد و امکان مجهز شدن به حافظه های بسیار ظریف و کوچک قابلیت های بسیار بزرگی را در خود فراهم کرده است. بطوری که بانک ها و موسسات مالی برای کارت های اعتباری خود از کارت PVC  استفاده می کند. شرکت های حمل و نقل مانند BRT  و مترو کارت های اعتباری خود را از پی وی سی تهیه می کنند.

شرکت ها و موسسات برای هویت سازمانی خود و کارمندانشان و کنترل ورود و خروج به سازمانشان از کارت های تردد و پرسنلی استفاده می کنند.
امروزه حتی افراد برای هدیه دادن هم از کارت های پی وی سی استفاده می کنند و این یعنی دنیای دیجیتال و مدرنیزه که سرتاسر زندگی انسان را در بر گرفته است و کارت پی وی سی (کارت های پرسنلی) یکی از بخش های جدانشدنی آن هستند و هر روز به سمت پررنگ تر شدن در جامعه بشری قدم بر می دارند.
چاپ کارت PVC  در رشت
چاپ کارت PVC در رشت

PVC یک پلاستیک قابل بازیافت است که در حال حاضر یکی از ارزشمندترین محصولات صنعت پتروشیمی است. از این پلاستیک در تهیه انواع کارت های شناسایی استفاده می شود. چاپ کارت شناسایی هم برای سازمان ها و هم برای کارکنان آنها داری مزیت های زیادی است. این کارت ها برای شناسایی هویت افراد از جمله یافتن اطلاعات شخصی فرد یا مجوز هایی که به فرد در زمین های مختلف اعطا شده است چاپ می شوند.

با توجه به اینکه کارت های PVC قادر هستند اطلاعات را درون خود ذخیره کنند یکی از بهترین گزینه های چاپ کارت استفاده از کارت های پی وی سی است.

جنس کارت PVC از چیست؟

PVC در واقع یک نوع پلاستیک است. پی وی سی مخفف polyvinyl chloride  است. پی وی سی  یک پلیمر با دوام و منطعف است که ماندگاری چاپ در این نوع کارت بسیار بالا است. همچنین این کارت ها قابلیت هوشمند سازی از طریق کاشت تراشه را دارا هستند. به علت همین قابلیت ها پی وی سی برای ساخت بدنه کارت های شناسایی و بانکی مناسب است.

بیشترین کاربرد های کارت pvc:

  • چاپ کارت های اعتباری
  • چاپ کارت پرسنلی
  • چاپ کارت شناسایی
  • چاپ کارت های الکترونیکی نقدی
  • سیستم هایی مانند تخفیف مشتریان دائم
  • کارت های تشخیص و احراز هویت دولتی
  • سیستم های امنیت  کامپیوتری
  • دستگاه های ماهواره

انواع کارت PVC:

  • کارت pvc ساده

کارت PVC ساده که در رنگهای مختلفی از جمله کارت پی وی سی طلایی، کارت پی وی سی نقره ایی، کارت پی وی سی سبز، کارت پی وی سی قرمز و … در بازار موجود می باشد که این نوع کارت ها برای چاپ انواع کارت پی وی سی شفاف، کارت شناسایی، کارت هدیه، کارت ویزیت و… کاربرد دارد.

چاپ کارت PVC  در رشت
چاپ کارت PVC در رشت
  • کارت pvc هوشمند

 

کارت هوشمند یا همان Smart Card  بر روی آن یک تراشه (Chip) یا IC مشابه سیم‌کارت‌های تلفن‌ همراه در گوشه کارت هستند که دارای قابلیت پردازش داده ها است.

کارت PVC  هوشمند خود شامل دو نوع تماسی (contact) و غیر تماسی (contact less) هستند.

چاپ کارت PVC  در رشت
چاپ کارت PVC در رشت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *