چاپ بروشور در رشت

چاپ تراکت رنگی در رشت

چاپ بروشور در رشت

قصد داریم درباره چاپ بروشور تبلیغاتی در رشت و گیلان چند کلمه ای سخن بگوییم. چاپ بروشور تبلیغاتی محصول پیشرفت سریع در صنعت چاپ می باشد. شما اگر حتی صاحب کسب و کاری نباشید، باز هم مطمئناً بسیار با بروشور های رنگارنگ و متنوع برخورد کرده اید.

چاپ بروشور در رشت

بروشور در زمینه معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات به کار برده می شود. با تکیه بر اصل” اختصار و خلاصه گویی” محصول مورد نظر را با جملاتی کلیدی و مجذوب کننده، به صورت خلاصه و در کنار تصاویری جذاب و فریبنده ، ترکیب کرده و ذهن انسان را علی رغم مشغله ها و درگیری های ذهنی به خود جذب می کند.

بسیار دیده شده که با دیدن یک بروشور جذاب به خرید ترغیب شده ایم ، در حقیقت این صنعت رو به ، کار فروش را برای سفارش دهنده خود آسان تر کرده است.
چرا چاپ بروشور تبلیغاتی؟
شاید شما صاحب کسب و کار نوپایی باشید، و یا برای اولین بار تصمیم گرفته اید به چاپ بروشور تبلیغاتی برای محصول یا خدمت خود در رشت اقدام کنید خالی از لطف نیست که ابتدا برای شما تشریح کنیم که چرا چاپ بروشور تبلیغاتی؟

بروشور با توجه به ساختار آن که ترکیب متن با تصاویر جذاب و زیباست، می تواند تاثیر عمیقی برروی مخاطب بگذارد؛ بنابراین بروشور می تواند بهترین گزینه برای معرفی محصول و یا خدماتی که به تازگی ارائه می شود باشد.

اما قبل از اقدام به استفاده از این محصول چاپی، به نکات زیر توجه کنید:

چاپ بروشور تبلیغاتی ارزان در گیلان:
اگر محصول شما نوپاست، و بروشور آن برای اولین بار است که چاپ می شود، بهتر است ابتدا نمونه ای از آن چاپ شود تا در صورت نیاز امکان تغییرات و اصلاح در عناوین و توضیحات برای شما میسر باشد. لازم است بدانید چاپ بروشور با روش چاپ اُفست بهترین گزینه برای شماست.

زیرا بدلیل استفاده از زینک و چاپ در تیراژ بالا هزینه تمام شده چاپ بروشور را به نسبت چاپ دیجیتال پایین تر می آورد. البته لازم به ذکر است که در این روش چاپ امکان چاپ به تعداد پایین وجود ندارد. برای این کار می توان از چاپ دیجیتال استفاده کرد .
قیمت چاپ بروشور رنگی در رشت:
در چاپ بروشور از روش افست استفاده می شود. به این ترتیب که از فایل چاپی بروشور در چهار کانال رنگی فیلم و سپس زینک تهیه می شود.

زینک ها  در دستگاه چاپ نصب و آماده شروع عملیات چاپ می شود. پس از اتمام عملیات چاپ و برش در صورت نیاز نوبت به مرحله تا زنی می رسد و پس از آن بسته بندی انجام می گیرد تا آماده تحویل به مشتری گردد.

اگرچه پیشرفت های زیادی در زمینه سیستم های چاپ دیجیتال در حال صورت گرفتن است، اما فعلا افست کیفیت بهتری دارد. البته وقتی موضوع کمبود زمان و نیاز به تعداد پایین چاپ به میان ، راهی جز استفاده از چاپ دیجیتال وجود ندارد.

نمی توانید موقعیت مناسب تبلیغ را از دست بدهید، در تیراژهای بالای 500 عدد، در حال حاضر افست با توجه به اینکه می تواند از انواع کاغذها بهره بجوید و پلیت هایی که تهیه می گردد و کیفیت کار، نسبت به دیجیتال و چاپ فوری بروشور، گزینه به صرفه تری است.

در روش دیجیتال هر کاغذی قابل استفاده نیست، اگرچه به علت عدم وجود مراحل مربوط به لیتوگرافی در هزینه کاغذ صرفه جویی می شود، اما در تیراژ بالا شما با تنوع کاغذ می توانید در روش افست، اقتصادی تر عمل نمایید.

در نهایت لازم به ذکر است که چاپ بروشور به روش افست در گیلان بسیار به صرفه تر نسبت به روش های دیگر می باشد.

چاپ بروشور در رشت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *