چاپ برچسب در رشت

چاپ برچسب در رشت

چاپ برچسب در رشت

بین برچسب های دیجیتال،برچسب کاغذی به دلیل اینکه بدون پوشش است ارزان ترین و سریع ترین نوع چاپ لیبل محسوب می شود. در هرکدام از لیبل ها، انتخاب برش مستقیم (توضیحات پایین تر را بخوانید) هزینه کمتری از برش نیم تیغ دارد.

چاپ برچسب در رشت

 

ود بصورت کامل بریده می شود ولی در برش نیم تیغ تنها لایه رویی لیبل بریده می شود، لایه زیرین سالم مانده و تمام لیبل های هر صفحه روی لایه زیرین باقی می مانند و شما لیبل خود را بصورت برگه ای مثلا با 60 لیبل چسبیده روی آن که به شکلی بسیار دقیق بریده شده اند دریافت می کنید.

 

کدام نوع برش برچسب را انتخاب کنم؟

در صورتی که سایز برچسب های شما کوچک است یا به شکل دایره و اشکال خاص دیگر است تنها انتخاب شما برش نیم تیغ خواهد بود زیرا دقت بسیار بالای برش و توانایی برش در اشکال خاص تنها توسط کاتر پلاتر امکان پذیر است. ولی در صورتی که لیبل های سایز بزرگ و مستطیل شکل دارید با انتخاب برش مستقیم می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 

سریع ترین زمان چاپ برچسب چقدر است؟

سریع ترین زمان چاپ لیبل شما در خانه چاپ و گرافیک 2 ساعت است که این زمان پس از تایید طراحی شما صورت می گیرد و در صورتی که کار شما نیاز به طراحی دارد و یا طرح ارسالی شما مشکلی داشته باشد زمان آن را نیز باید در نظر داشته باشید.

 

تحویل 2 ساعته مربروط به چه برچسب هایی است؟

تقریبا تمامی لیبل های دیجیتال این مجموعه امکان چاپ 2 ساعته را دارند که در صفحه آن ها امکان انتخاب آن وجود دارد. بجز لیبل های گچی و برچسب اموال.

 

پر فروش ترین برچسب چه جنسی است؟

لیبل ها با توجه به کارایی خود مصارف مختلفی دارند ولی به طور کلی لیبل های سلفون و لیبل های پی وی سی شیشه ای بسیار پرکاربرد و محبوب اند.

 

چاپ افست لیبل چه تفاوتی با دیچیتال دارد؟

در چاپ افست لیبل می توانید با قیمت ارزان تری به ازای هر عدد لیبل خود را چاپ کنید ولی محاسبه قیمت با سایز ثابت و حداقل تیراژ 1000 عددی ثابت باعث می شود چاپ دیجیتال بسیار آسان تر، سریع تر و بهینه تر باشد. با این حال هنوز هم برخی از تکنیک های چاپی مانند یووی، لیبل فیلتر دار و طلاکوب تنها توسط چاپ افست انجام می شود.

 

حداقل تیراژ چاپ برچسب چه تعدادی است؟

حداقل تیراژ در چاپ دیجیتال لیبل متناسب با سایز هر عدد لیبل تعیین می شود. برای لیبل با برش نیم تیغ تا سایز 2 سانتی متر حداقل تیراژ 1000 عدد است، لیبل بین 2 و 3 سانتی متر حداقل تیراژ 500 عدد است و برای لیبل های بزرگتر از 3 سانتی متر حداقل تیراژ 100 عدد می باشد.

 

چرا با وارد کردن مقدار دلخواه تیراژ خودش تغییر می کند؟

به دلیل اینکه حداقل تیراژ در سایز های مختلف متفاوت است. بعنوان مثال برای سایز برچسب زیر 2 سانتی متر هر مقداری زیر 1000 عدد وارد کنید دوباره عدد 1000 انتخاب می شود.

 

چرا تفاوت قیمت بین سایز های مختلف ناگهان تغییر زیادی می کند؟

به دلیل تغییر چینش لیبل ها در صفحات، با تغییر سایز تعداد لیبلی که در هر صفحه جای می گیرد تغییر می کند. بعنوان مثال در برخی مواقع با بزرگتر کردن تنها چند میلی متری سایز، بجای 4 عدد لیبل در هر صفحه 2 عدد جای می گیرد و در نتیجه قیمت کاغذ مصرفی دو برابر خواهد شد.

چاپ برچسب در رشت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *