فروش پشم سنگ عایق

فروش پشم سنگ عایق

در این مقاله میخواهیم درباره پشم سنگ عایق و فروش پشم سنگ بیشتر صحبت کنیم. در ابتدا تعریفی از پشم سنگ و انواع پشم سنگ ارائه می کنیم و سپس در ادامه مقاله به بیان شاخص هایی که به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری برای پشم سنگ داشته باشید می پردازیم. شما هم چنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت مجموعه پشم سنگ عایق مراجعه کنید و یا با متخصصین پشم سنگ عایق در این حوزه تماس بگیرید تا شما را بیش از پیش راهنمایی کنند. در این مقاله با ما همراه باشید

پشم سنگ عایق چیست ؟

پشم سنگ عایق معدنی است که از ذوب سنگ معدنی بازالت در دمای بالا و همراه سازی آن با دستگاه های مختلف الیاف سازی به دست می آید. از پشم سنگ به عنوان عایق معدنی در مصارف مختلفی استفاده می شود که بیشترین استفاده آن به عنوان عایق حرارتی در ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری با هدف افزایش بهره وری سیستم های گرمایشی و سرمایشی این ساختمان هاست. پشم سنگ عایق در مقایسه با سایر عایق های حرارتی مثل پشم شیشه  و پشم سرباره از اثرات زیست محیطی بسیار کمتری برخودار است که یکی از دلایل محبوبیت این عایق حرارتی گردیده است.

انواع مختلف پشم سنگ عایق

پشم سنگ عایق با اشکال مختلفی است که برای استفاده های گوناگونی طراحی و تولید شده اند. اولین محصول پشم سنگ و شاید بتوان گفت منعطف ترین و پر استفاده ترین نوع پشم سنگ عایق ، پشم سنگ تخته ای است که در اکثر ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی بین دیواره ها ، کف و سقف کار می شود. نوع دیگری از پشم سنگ که کاربرد زیادی دارد پشم سنگ لحافی است که با هدف جایگزینی به جای پشم شیشه طراحی و تولید شده است و تا به امروز بسیار موفق عمل کرده است. 

نوع دیگری از پشم سنگ که  کاربرد های زیادی در بخش ساختمانی و صنعتی دارد ، پشم سنگ لوله ای است که با این هدف طراحی شده است که بازدهی حرارتی سیستم های مختلف پایپینگ را افزایش دهد. این محصول صنعتی برای برای لوله های صنعتی با جریان سیال سرد و هم برای لوله های صنعتی با جریان سیال گرم نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در بازدهی پشم سنگ لوله ای عوامل مختلفی مانند جنس سیال درون لوله ، جنس لوله ، طول لوله ، قطر لوله و . . . اثر گذار هستند که منجر به تعیین طول و قطر پشم سنگ لوله ای به عنوان پشم سنگ عایق می گردد. 

نوع دیگری از پشم سنگ که از اهمیت بالایی مخصوصا در بخش صنعتی برخوردار است پشم سنگ توری دار پتویی است. این نوع پشم سنگ عایق ، بیشتر مورد استفاده برای کوره ها ، بویلر ها و مخازن گرم قرار می گیرد و بازدهی حرارتی آن ها را به شدت افزایش می دهد. پشم سنگ پتویی می تواند دارای توری فلزی یا توری پلاستیکی بسته به نوع کاربردی که از آن متصور است داشته باشد. و در آخر پشم سنگ فله ای خام است که بیشتر برای مصارف تحقیقاتی و شیمیایی و . . . مورد استفاده است و شاید بتوان گفت بیس تمامی محصولات پشم سنگ عایق از پشم سنگ فله ای می باشد. 

بهترین فروش پشم سنگ عایق

پشم سنگ عایق با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید و توزیع انواع پشم سنگ در سراسر کشور مفتخر است که این محصول پرکاربرد و ارزشمند تولید داخل را با بهترین قیمت ممکن پشم سنگ به فروش برساند. کافی است با پشم سنگ عایق تماس حاصل فرمایید تا از شرایط ویژه فروش پشم سنگ عایق اطلاعات مفیدی کسب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *