ساخت تابلو سر درب مغازه در رشت

ساخت تابلو مغازه در رشت

ساخت تابلو مغازه در رشت


ساخت تابلو سر درب مغازه در رشت

شما برای تابلو سر درب مغازه خود از چه مدلی استفاده کرده اید؟ آیا با مدل های متفاوت تابلو در این زمینه آشنایی دارید؟! همانطور که میدانید یکی از روش های معرفی کسب و کار استفاده از تابلو می باشد که از زمان های گذشته البته به سبکی متفاوت رایج بوده است ،ما در این مقاله قصد داریم به توضیحات بیشتری در مورد تابلو سردر مغازه و انواع  آن بپردازیم پس همراه ما باشید.

 

توضیحاتی در مورد تابلو سردر مغازه

اگر دقت کرده باشید متوجه این موضوع شده اید که هر مغازه ای برای معرفی شغل خود از یک تابلو در بیرون از مغازه خود استفاده کرده است که شما به وسیله آن تابلو متوجه می شوید که این مغازه شامل چه اجناس و چه خدماتی می باشد و شما بر اساس نیاز خود مغازه مورد نظر را انتخاب می‌ کنید، پس میتوان گفت یکی از موارد مهمی که در جذب مشتری برای مشاغل مهم است استفاده از تابلو درست می باشد.

اگر شما تابلویی جذاب تر و زیباتر انتخاب کنید قطعا جذب مشتری آن بیشتر خواهد بود چون قبل از دیدن اجناس شما مشتری تابلو سردر مغازه را خواهد دید و با توجه به آن وارد مغازه شما خواهد شد پس میتوان گفت تهیه یک تابلو هزینه کردن نیست بلکه ایجاد سرمایه و جذب مشتری است.

برای انتخاب تابلو خود حتما به مواردی توجه کنید چون اولین پل ارتباطی شما با مشتری تابلوی مغازه شما می باشد و گاهی ممکن است همین تابلو باعث شود مشتری از وارد شدن به مغازه شما خودداری کند.

یکی از مواردی که در تهیه تابلو حتما باید به آن توجه کنید تناسب داشتن آن با اجناس و خدمات شما می باشد تا مشتری راحت متوجه نوع کار شما شود

و بداند شما چه اجناسی را ارائه می دهید، موارد دیگری نیز در انتخاب تابلو سردر مغازه دخیل هستند که در ادامه مقاله به معرفی و توضیح بیشتر آنها خواهیم پرداخت.

انواع تابلو سردر مغازه:

تابلوهای متفاوتی در این زمینه وجود دارند که شما بسته به هزینه و سلیقه خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید ،در متن زیر به معرفی چند مورد از این تابلوها پرداخته ایم:

  • یکی از تابلوهایی که شما میتوانید انتخاب کنید تابلوهای چوبی هستند که زیبایی منحصر به فرد خود را دارند و باعث میشوند کسانی که به المان های مربوط به طبیعت علاقه مند هستند به سمت مغازه شما جذب شوند، شما میتوانید تابلوهای چوبی را در مدل های مختلف سفارش دهید اما به این مورد توجه کنید که اگر شما در مناطقی که رطوبت هوا زیاد است زندگی می کنید بهتر است از این تابلو استفاده نکنید اما اگر به این نوع تابلو علاقه مند می باشید حتما از روکش هایی که عایق رطوبت هستند استفاده کنید.

 

  • یکی از تابلوهای حروف برجسته که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است و در جذب مشتری نیز بسیار تاثیرگذار بوده است تابلو چنلیوم می باشد که به علت انعطاف پذیری بالا می توان طرح های مختلفی را روی آن اجرا کرد.

 

  • یکی از تابلوهایی که از زمان گذشته مورد استفاده قرار گرفته است و دوام و ماندگاری بالاتری نیز داشته است تابلوهای استیل می باشد که در رنگ و طرح های مختلف قابل سفارش است اما در مناطقی که رطوبت وجود دارد و استیل با کیفیتی استفاده نمی شود ممکن است تابلو دچار زنگ زدگی و فرسودگی شود.

 

  • یکی از تابلوهایی که قیمت بسیار مناسبی دارد تابلوها از جنس پلاستیک فشرده هستند که علاوه بر قیمت خوب، مقاومت بالایی نیز دارند و به دلیل مقرون به صرفه بودن آن مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است.
ساخت تابلو مغازه در رشت
ساخت تابلو مغازه در رشت

تابلو سر درب مغازه در انواع و طرح های متفاوتی قابل سفارش است که این بسته به سلیقه شما دارد.

نکاتی برای سفارش تابلو سردرب مغازه:

هنگام سفارش تابلو سردر مغازه حتما به نکاتی توجه کنید که در متن زیر بعضی از این نکات بیان شده اند:

  • یکی از نکات مهم در انتخاب تابلو این می باشد که تابلو متناسب با کسب و کار شما باشد و از المان هایی در طراحی آن استفاده شود که کاملا مرتبط باشد و مشتری به راحتی بتواند از شغل شما آگاهی پیدا کند.

 

  • یکی دیگر از نکات نوع تابلو است که شما میتوانید با توجه به سلیقه خود یکی را انتخاب کنید اما برای این که تابلوی شما در شب نیز دید خوبی داشته باشد بهتر است از تابلوهایی استفاده کنید که دارای نور هستند.

 

  • همانطور که میدانید رنگ ها در خیلی از موارد تاثیر فوق العاده ای دارند پس شما هم حتما به رنگ هایی که برای تابلو خود انتخاب می کنید توجه کنید.

 

  • جنس تابلو یکی از موارد بسیار مهم است که حتما باید به مکان زندگی توجه شود چون بعضی از مکان ها مثلا دارای رطوبت بالایی هستند و به بعضی تابلوها آسیب وارد میکنند و حتما متریالی که برای تابلو استفاده می شود باید باکیفیت باشد تا تابلو دوام بالاتری داشته باشد.

 

  • برای انتخاب تابلو حتما به ابعاد آن توجه کنید چون ممکن است تابلویی برای مغازه شما مناسب باشد که ابعاد کوچکی داشته باشد و یا بالعکس و انتخاب اشتباه آن اصلا جلوه خوبی ندارد.

 

  • برای تابلو خود حتما از متن مناسب استفاده کنید.
ساخت تابلو مغازه در رشت
ساخت تابلو مغازه در رشت

سخن پایانی

برای موفقیت در هرکاری نیاز است از روش های تبلیغاتی مناسب استفاده شود به عنوان مثال برای افرادی که مغازه دارند باید از تابلوهایی استفاده شود که کسب و کار خود را به دیگران معرفی و مشتری های خود را جذب کنند،

تابلو سر درب مغازه دارای انواع متفاوتی می باشد که در مطالب بالا به معرفی بعضی از  آنها پرداخته ایم و شما میتوانید با توجه به خصوصیاتی که دارند مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید

و حتما قبل از سفارش تابلو به نکاتی که بیان شده است توجه کنید تا بتوانید تابلویی متناسب با شغل خود را سفارش دهید.

به عنوان مثال حتما به مکانی که زندگی می کنید توجه کنید چون جنس تابلو در این مورد بسیار مهم است و ممکن است شما جنسی را انتخاب کنید که برای محل زندگی شما مقاومت لازم را نداشته باشد.

امیدواریم مطالب فوق که در مورد تابلو سردر مغازه می باشد برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشد شما می توانید برای ساخت تابلو مغازه با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *