تبلیغات محیطی و برند سازی
مفهوم برند لوکس یک برند لوکس، برندی است که ارزشی فراتر از رفع نیازها و ضروریات عادی زندگی برای مصرف کنندگان خود خلق میکند. برندهای لوکس به دلیل ویژگیهای خاص خود از سایر برندها متمایز هستند و به همین دلیل خرید آنها بیشتر به یک سرمایه گذاری شباهت دارد. بازاریابی برندهای لوکس به دلیل ویژگیهای منحصربه فرد این برندها نیازمند استراتژیهای متفاوت و احاطه کامل بر شرایط بازار است. شناخت صنایع مختلفی که هر یک از برندهای لوکس در آن رقابت میکنند و ویژگیهای رفتاری و تصمیمگیری مخاطبان این برندها، برای اجرای موفق برنامههای بازاریابی در این حوزه ضرورت دارد. برندینگ برای یک برند لوکس اعم از کالا یا خدمت یکی از دشوارترین و حساس ترین فعالیتهای بازاریابی است. جایگاه متمایز این برندها ایجاب میکند که روشها و استراتژیهای متفاوتی برای طراحی عناصر برندینگ آنها اعم از نام، رنگ، طراحی لوگو و…
بدون دیدگاه