تبلیغات محیطی و اثر ان
تبلیغات محیطی شامل بیلبوردها، استرابوردها و نشانه ها، پارچه ها و نوشتههای روی ساختمانها و علامتهایی است که در محل عبور و مرور مردم و ماشینها و به طور خاص عمدتاً در کنارهی خیابانها و اتوبانها یا بر روی پلهای عابر پیاده و محلهای مشابه انجام میشود.
در شکل دقیق تعریف تبلیغات محیطی، مواردی مانند تبلیغ داخل ایستگاه های مترو یا تبلیغ توسط استندها در فروشگاهها، یا توزیع تراکت و بروشور، عموماً به عنوان تبلیغات بیرون از خانه در نظر گرفته شده و خارج از حوزه شمول تبلیغات محیطی قرار میگیرند.
بدون دیدگاه