چاپ کارت شناسایی فوری در رشت

چاپ کارت شناسایی فوری در رشت

چاپ کارت شناسایی فوری در رشت


چاپ کارت شناسایی فوری در رشت

اهمیت چاپ کارت شناسایی برای حضور غیاب سازمان‌ها

چاپ کارت پرسنلی برای هر سازمان اهمیت به‌سزایی دارد، چرا که نه تنها کارت‌های شناسایی برای شناسایی افراد، بلکه برای استفاده از ورود و خروج و حضور و غیاب کارمندان هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. یعنی می‌توان چاپ کارت‌ها را روی کارت هوشمند نظیر کارت مایفر، کارت ro125k، کارت دسفایر، کارت مغناطیسی(کارت بانکی) و… انجام داد.

روش‌های کنترل ورود و خروج کارمندان، مانند کارت‌های شناسایی، گذرنامه‌های کاری و کارت‌های کنترل ورود و خروج، قبلا به عنوان یک ضرورت ناخوشایند مورد توجه قرار می‌گرفتند. با این حال، از آنجاکه امنیت افراد در دنیا در حال تغییر است امروزه استفاده از این نوع کارت‌ها با استقبال بیشتری هم مواجه شده و هم کارها برای سازمانها و موسسات هم راحت‌تر شده است.

قبلا برای ورود و خروج کارمندان باید یه نیروی کار استخدام می‌کردند که ورود و خروج را ثبت کند اما با آمدن کارت‌های هوشمند این مشکل هم رفع شده است.

بسیاری از سیستم‌های کنترل ورود و خروج، در حال حاضر از کارت‌ها یا برچسب‌های مجاورتی استفاده می ‌کنند. آنها در اشکال و اندازه‌های مختلفی ارائه شده ‎اند؛ از یک دسته کلید گرفته تا یک کارت اعتباری پلاستیکی استاندارد با یک مدار تعبیه شده در داخل آن که یک دستگاه کارتخوان مجاورتی همانطور که از نامش پیداست برای بازشدن درب و یا مانع، فقط نیاز به نگهداشتن کارت یا برچسب نزدیک به دستگاه کارتخوان دارد.

همانند کنترل ورود و خروج مترو که با کارت مترو شما درب‌های گیت ورود و خروج با داشتن شارژ حساب برایتان باز می‌شوند.

کارت شناسایی pvc چیست و چه کاربردی دارد؟

کارت‌های pvc از لحاظ ظاهر و سایز و شکل مشابه کارت‌های بانکی و اعتباری است، در صورتی که از نوع کارت هوشمند استفاده کنید در لایه‌های میانی کارت ریزپردازنده وجود دارد که می‌توان اطلاعاتی را در حافظه این نوع کارت‌ها ذخیره سازی کرد.

کارت پی وی سی به دلیل اینکه از جنس پلاستیک است و از ماده‌ای به نام پلی وینیل کلراید ساخته شده، قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و ماندگاری چاپ در کارت پی‌وی‌سی بسیار بالا است.

جنس کارت‌های هوشمند هم با کارت‌بانکی فرقی ندارد و دقیقا مشابه کارت اعتباری از جنس پی وی سی است که به دلیل دوام و مقاومت بالای کارت‌های پی وی سی برای چاپ کارت پرسنلی و کارت شناسایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کارت‌های هوشمند پی‌وی‌سی در اروپا و ایالات متحده از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و چاپ این نوع کارت‌ها نیز در ایران مورد استقبال است. در اروپا، اغلب شرکت‌های بیمه و سلامت و بانک‌ها از کارت‌های هوشمند پی وی سی استفاده می‌کنند.

بیشتر سازمان‌ها و شرکت‌ها چاپ کارت شناسایی مجموعه خود را ترجیح می‌دهند روی کارت pvc باشد. به دلیل اینکه کارت pvc قابلیت هوشمندسازی کارت شناسایی را دارد و می‌توان کارت شناسایی مجموعه را روی کارت هوشمند نظیر کارت مایفر، کارت مغناطیسی، کارت ro125k و… انجام داد. مجموعه چاپ ماندگار با بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌هایچاپ کارت pvc می‌تواند باکیفیت‌ترین چاپ را ارائه دهد که از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد.

  • مقاوم و مستحکم در برابر ضربه و سایش
  • چاپ با کیفیت و ماندگاری بالا
  • قابلیت ضد آب و ضد تعریق
  • قابلیت هوشمندسازی کارت شناسایی
  • تضمین کیفیت بالای چاپ کارت شناسایی
  • امکان چاپ تک‌رو و دورو

کارت شناسایی هوشمند چیست؟

کارت شناسایی هوشمند می‌تواند در امور روزمره مانند شناسایی کارمندان استفاده شود، اما در بعضی مواقع در سازمان‌ها و مجموعه‌های بزرگ مانند بیمارستان‌ها از کارت شناسایی برای حضور و غیاب یا مدیریت پرسنل استفاده می‌گردد؛ کارت‌های هوشمند RFID این قابلیت را دارند تا اطلاعات افراد ذخیره گردد و در مواقع پرداخت حقوق، هزینه ساعات کار اضافی بر حسب ساعات ورود و خروج محاسبه شود.

از کارت پرسنلی هوشمند برای کارهای دیگری همچون ورود به کتابخانه، تهیه غذا با استفاده از شارژ کارت شناسایی و… استفاده کرد.

مزایای استفاده از کارت شناسایی

با توجه به کاربردهای مختلفی که کارت پرسنلی دارد از جمله اینکه می‌توان کارت شناسایی را از نوع کارت‌های هوشمند نظیر(کارت مغناطیسی، کارت مایفر، کارت ریدانلی) انتخاب کرد که برای ورود و خروج کارکنان کاربرد داشته باشد، مزایای دیگری نیز دارد که در ذیل به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • هویت بخشیدن به کارکنان سازمان
  • استفاده از کارت شناسایی pvc(هوشمند) برای ورود و خروج
  • استفاده از کارت پرسنلی جهت استفاده از کتابخانه، سلف سرویس و…
  • محاسبه اضافه کاریی کارکنان با استفاده از کارت شناسایی هوشمند

نحوه سفارش چاپ کارت شناسایی

کارشناسان مجرب ما در مجموعه چاپ سخن نو، کلیه فایل‌های ارسالی شما مشتریان را پیش از چاپ، به صورت رایگان مورد بررسی قرار داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت با استانداردهای چاپی، به شما اطلاع خواهند داد تا فایلتان را پس از اصلاح، مجددا برای ما ارسال نمایید.

مشخصات کارت شناسایی

کارت شناسایی از جنس pvc دارای استانداردهای ذیل است:

  • ضخامت کارت: 760 میکرون
  • ابعاد کارت: 85mm * 54mm
  • جنس کارت: pvc
  • تیراژ چاپ: 10 عدد به بالا
  • زمان تحویل چاپ: فوری

چاپ کارت شناسایی تکی

چاپ کارت شناسایی تکی با ارائه نامه و مدرک معتبر از سمت مجموعه قابل انجام است و اگر برای یک فرد از مجموعه نیاز به چاپ کارت شناسایی دارید، چاپ سخن نو با دریافت نامه رسمی و معتبر از سازمان، طرح مورد نظر را برای چاپ آماده سازی می‌کند.

چاپ کارت شناسایی فوری در رشت
چاپ کارت شناسایی فوری در رشت

قیمت چاپ کارت شناسایی pvc

قیمت چاپ کارت شناسایی هوشمند بر روی کارت‌های مغناطیسی، کارت هوشمند یا کارت مایفر متفاوت است و همچنین هزینه چاپ به تعداد و تیراژ چاپ نیز بستگی دارد که برای چاپ روی تیراژ بالا تخفیف در نظر گرفته می‌شود. پس برای اینکه از قیمت چاپ اطلاع پیدا کنید حتما با مجموعه چاپ سخن نو تماس بگیرید کارشناسان قیمت را برحسب تعداد و مدت زمان چاپ به شما اعلام خواهند کرد.

چاپ سخن نو با داشتن تیم مجرب در زمینه چاپ انواع کارت pvc بهترین مشاوره در خصوص انتخاب بهترین چاپ کارت پرسنلی را به کسب و کار شما می‌دهد؛ جهت اطلاع از قیمت‌ها و همچنین مشاوره در خصوص هر نوع خدمات چاپ کارت می‌توانید با دفتر چاپ سخن نو تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

چاپ کارت پرسنلی بهتر است با چه ضخامتی چاپ شود؟

چاپ کارت پرسنلی بدلیل اینکه مدت زمان طولانی از این کارت استفاده خواهید کرد بهتر است روی کارت 760 میکرون همانند(ضخامت کارت بانکی) چاپ شود.

چه اطلاعاتی بهتر است روی کارت شناسایی درج شود؟

اطلاعاتی شامل نام و نام خانوادگی، عکس پرسنلی، سمت فرد، شماره عضویت، تاریخ صدور، تاریخ اعتبار، لوگوی شرکت، آدرس وب سایت و… بهتر است درج شود. از تمهیدات دیگری که برای امنیت بیشتر در چاپ کارت پرسنلی لحاظ می‌شود، چاپ هولوگرام است که باعث امنیتی شدن کارت می‌شود و مانع از جعل کارت می‌شود.

آیا امکان چاپ اطلاعات متغیر روی کارت شناسایی وجود دارد؟

کارت شناسایی به دلیل اینکه مختص هر فرد است، طرح ثابتی ندارد و باید اطلاعات متغیر هر کاربر نظیر نام و نام خانوادگی، عکس پرسنلی، کد ملی… چاپ گردد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *