چاپ کارت PVC

چاپ کارت پی وی سی فوری در رشت

چاپ کارت پی وی سی فوری در رشت


چاپ کارت PVC

مجتمع چاپ سخن نو با دارا بودن طراحانی متخصص در زمینه طراحی، چاپ کارت پی وی سی  و همچنین با دارا بودن بهترین و با کیفیت ترین دستگاههای چاپ کارت pvc ، چاپ انواع کارت PVC از جمله کارت PVC ساده، هوشمند، کارت پرسنلی، کارت شناسایی و کارت بانکی و … را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان انجام خواهد داد.

*چرا این روزها بیشتر از کارت های pvc  استفاده میکنیم؟

کارت PVC به دلیل استحکام، مقاوت و ماندگاری بالایی که دارد باعث شده این روزها طرفدار بیشتری داشته باشد وبرای چاپ انواع کارت ها مناسب هستند. کارت PVC به راحتی خم یا شکسته نمی‌شود و ضد آب است و بر اثر فشار و ضربه از بین نمیرود.

کیفیت چاپ بر روی کارت PVC بسیار بالاتر از کارت مقوایی است . بعضی از این کارت های pvc را به یک چیپست ساده مجهز کردن که از طریق آن می توانند اطلاعات ذخیره کنند مانند کارت مایفر یا با استفاده از یک نوار مشکی رنگ مغناطیسی اطلاعات را درون کارت ذخیره میکنند که به آنها کارت های مغناطیسی میگویند و همه ی این نوع کارت ها از جنس pvc  هستند.

* اهمیت چاپ کارت PVC  ساده

چاپ کارت PVC  ساده از جهات مختلفی دارای اهمیت است و می توان از آن در حوزه های مختلفی بهره برد. پس با توجه به این تفاسیر می توان انتظار داشت که چاپ کارت PVC در بخش های زیر کاربرد داشته باشد:

1. چاپ کارت هوشمند حمل و نقل شهر؛

2. چاپ کارت پایان خدمت و گواهینامه هوشمند؛

3. چاپ کارت دانش آموزی و دانشجویی؛

4. چاپ کارت تردد و کارت شناسایی برای کارکنان یک شرکت؛

5. چاپ کارت بانکی برای انجام امورات مالی و هویتی.

*انواع خدمات چاپ کارت pvc

1.چاپ انواع کارت های pvc ( هوشمند، مایفر، نوارمغناطیسی)

2.چاپ و طراحی کارت های شناسایی، کارت پرسنلی، کارت عضویت، کارت بانکی، کارت اعتباری، کارت هدیه، کارت تخفیف از جنس کارت pvc

3.چاپ دیجیتال کارت های pvc

4.چاپ کارت pvc از تعداد ۱ عدد به بالا

5.چاپ انواع کارت های pvc  برای مشتریان با تعداد 1000 عدد به بالا

6.چاپ کارت pvc  به صورت اختصاصی و تکی

7.فروش پرینتر و لوازم جانبی پرینترهای چاپ کارت pvc

*انواع کارت های pvc

کارت های pvc   خود دارای نوع های مختلفی است مانند:

1.کارت pvc  ساده

2.کارت مایفر

3.کارت RO125

4.کارت مغناطیسی

5.کارت هوشمند

6.کارت ترکیبی

هرکدوم از این کارت ها خود داری زیر مجموعه هستند که برای شما توضیح خواهیم داد.

*انواع کارت های pvc ساده از نوع رنگ

کارت های pvc  در ضخامت و رنگ های متفاوتی وجود دارند که بنا به سلیقه مشتری وکاربردش با هم متفاوت هستند و همین تفاوت آنها را از نظر قیمت با هم متمایز میکند و باعث شده هرکدام دارای مشخصات منحصر به فردی باشد مثلا کارت های  pvc  300 میکرون، 500 میکرون و 760 مکرون داریم که بنا به ضخامتشان کارایی و قیمت آنها با هم فرق میکند این کارت ها شامل:

1.کارت pvc  سفید چینی

2.کارت pvc  سفید فارگو

3.کارت pvc رنگی

4.کارت pvc  طلایی

5.کارت pvc نقره ایی

6.کارت pvc  بی رنگ

کارت PVC سفید چینی یک کارت از جنس پلی وینیل کلراید می باشد. ابعاد استاندارد کارت PVC سفید چینی، 85 در 54 میلی متر می باشد و در ضخامت های مختلفی ارایه می گردد:

1. کارت PVC  سفید چینی 300 میکرون

 2.کارت PVC  سفید چینی 500 میکرون

 3. کارت PVC  سفید چینی 760 میکرون

کارت پی وی سی سفید چینی با نام Blank Card PVC نیز ارائه می گردد.

کارت PVCسفید فارگو یک کارت تولیدی کارخانه فارگو آمریکا می‌باشد که از جنس پلی وینیل کلراید است. این کارت‌ها در قالب یک کارت تک رنگ سفید هستند و از لحاظ اندازه دارای استاندارد CR80 می‌باشند. این محصول فاقد نوار مغناطیسی و یا میکروچیپ و مدار الکترونیکی داخلی هستند.

ابعاد کارت PVC سفید فارگو 85 *54 میلی متر بوده و دارای ضخامت 760 میکرون می‌باشد. این کارت معمولاً در بسته‌های 500 عددی بسته بندی می‌گردد. (5 بسته 100 عددی)

چاپ کارت PVC
چاپ کارت PVC

کارت PVCرنگی معمولا جهت کارت شناسایی، کارت گارانتی، کارت بانکی، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل دسترسی، کارت ویزیت، کارت دانشجویی و کارت دانش آموزی و … استفاده می شود.

این کارت ها هیچ گونه چیپ یا حافظه ای بر روی خود ندارند، فاقد نوار مغناطیسی و یا میکروچیپ و مدار الکترونیکی داخلی هستند و صرفا جهت چاپ از آن ها استفاده می شود. به همین دلیل برای کاربردهایی که به هیچ داده ID کد گذاری شده نیاز ندارد، ایده آل می باشند.

کارت PVCطلایی یک کارت از جنس پلی وینیل کلراید می باشد کارت PVC  طلایی دارای دو نوع رنگ متالیک و براق است که بنا به سلیقه و نیاز مشتری چاپ میشود و جلوه خاصی را به کارت ها میدهد. ابعاد کارت PVC  طلایی 85 *54 میلی متر می باشد. کارت PVC  طلایی در ضخامت های مختلفی ارائه می گردد.

1. کارت PVC  طلایی 300 میکرون

2. کارت PVC  طلایی 500 میکرون

3. کارت PVC  طلایی 760 میکرون

4. کارت PVC  طلایی معمولا در بسته های 200 عددی بسته بندی و ارائه می گردد.

چاپ کارت PVC
چاپ کارت PVC

کارت pvc  نقره ایی این کارت ها هیچ گونه چیپ یا حافظه ای بر روی خود ندارند، فاقد نوار مغناطیسی و یا میکروچیپ و مدار الکترونیکی داخلی هستند و صرفا جهت چاپ از آن ها استفاده می شود. به همین دلیل برای کاربردهایی که به هیچ داده ID کد گذاری شده نیاز ندارد، ایده آل می باشند.

*انواع کارت pvc مایفر

کارت مایفر (Mifare 1k) شفاف از جنس PVC است و به صورت بدون تماس مایفر یا همان کانتکت لس (Contact less) می باشد. این کارت ها دارای چیپست یا کد چند رقمی هستند و دارای ضخامت 400-760 میکرون و ابعاد 8.5×5.4 سانتی متر است.

در حقیقت این نوع کارت ها که در بازار با نام کارت های مایفر ۱k خرید و فروش می شوند، دارای ۱ کیلو بایت حافظه می باشند که شامل ۱۶ سکتور می باشند. به جز سکتور صفر بلاک صفر در تمامی بلوکهای  ۰ و ۱ و ۲ هر سکتور امکان درج داده وجود دارد. در بلاک مذکور تیپ کارت و شماره سریال کارت قرار دارد که فقط خواندنی است.

این چیپست جهت برنامه ریزی کارت به بلوک های مختلف تقسیم شده است. کارت مایفر 1kشفاف قابلیت خواندن و نوشتن را بر روی چیپست خود دارد.

کارت مایفر 4k دارای 4 کیلو بایت حافظه و از جنس PVC می باشد. کارت مایفر 4k بدون تماس مایفر یا همان کانتکت لس (Contact less) می باشد.

کارت مایفر 4k دارای ضخامت 400-760 میکرون و دارای ابعاد 8.5*5.4 سانتی متر می باشد.

کارت مایفر 4k دارای چیپست و آنتن داخلی همراه با حافظه داخلی جهت شناسایی توسط RFID و ذخیره اطلاعات درکارت می باشد. کارت مایفر 4k از خانواده کارت های RFID و بدون تماس می باشد که دارای چیپ با قابلیت خواندن و نوشتن و ذخیره اطلاعات می باشد. حافظه داخلی کارت های مایفر Mifare متنوع می باشد.

برای نمونه در سیستم های حمل و نقل عمومی دنیا که حجم مسافرانی که جابجا می شوند زیاد است و نیاز به کنترل سریع بلیط ها وجود دارد، می توان از کارت های مایفر به عنوان وسیله ای برای پرداخت هزینه بلیط ها استفاده کرد.

چاپ کارت PVC
چاپ کارت PVC

*کارت RO125

کارت RO-125 سفید یک کارت فقط خواندنی (Read Only) از جنس PVC و به رنگ سفید می باشد. کارت RO-125 سفید دارای چیپست و کد ثابت چند رقمی می باشد. کارت RO-125 سفید دارای دارای ضخامت 760 میکرون می باشد.

کارت RO-125 سفید با فرکانس پایین LOW FREQUENCY است و READ ONLY می باشد. کارت RO-125 سفید برای مصارفی همچون شناسایی پرسنل شناسایی پرسنل شناسایی پرسنل و کنترل دسترسی بسیار مناسب می باشد.

این کارت شامل فرستنده و مدار آنتن است که در قالب یک کارت شناسایی استاندارد بسته بندی شده اند و قابلیت پانچ شدن و یا چاپ را دارد.

چاپ کارت PVC
چاپ کارت PVC

*کارت هوشمند

 از جنس PVC بوده و مجهز به یک تراشه دیجیتالی است که هوشمندی بالایی به این کارت بخشیده است. تراشه به‌کاررفته در این کارت از مدل EEPROM بوده و قابلیت نوشتن اطلاعات هویتی فرد را دارد. همچنین اطلاعات این تراشه را می‌توان تخلیه کرد و مجدداً رمزنگاری آن را انجام داد.

حافظه کارت هوشمند SLE4442 به‌طور کامل در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و امکان استفاده کامل از حافظه وجود دارد. کارت‌های هوشمند SLE4442 به دو صورت به بازار عرضه می‌شوند؛ برخی از آنها خالی هستند و برخی دیگر از پیش رمزگذاری شده‌اند.

چاپ کارت PVC
چاپ کارت PVC

*کارت مغناطیسی

کارت مغناطیسی HICO سفید یکی از کارت‌های فوق‌العاده PVCمی‌باشد که امکان شخصی‌سازی بالایی دارد و معمولاً باانواع دستگاه‌های RFID انواع دستگاه‌های RFID انواع دستگاه‌های RFID همخوانی دارد. در ضمن نوار HICO به کاررفته در آن دوام مغناطیسی بالای این کارت را نشان می‌دهد.

چاپ کارت PVC
چاپ کارت PVC

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *