چاپ کارت PVC فوری

چاپ کارت PVC فوری

چاپ کارت PVC فوری

در چاپ کارت پرسنلی دو نکته برجسته است. اول مساله ی ایمنی و دوم دوام و ماندگاری. در سطرهای آینده دقیق تر به چاپ کارت پرسنلی و حواشی تکنیکی اش پرداخته ایم، با ما همراه باشید.
چاپ کارت PVC فوری

کارت پرسنلی چیست ؟

با اهمیت یافتن مسائل امنیتی چاپ کارت پرسنلی اهمیت دوچندانی یافته. کارت پرسنلی درواقع سندی است که نام و نشان، تصویر، جایگاه شغلی یا سازمانی، شماره شناسایی و تاریخ اعتبار دارد.
در اختیار داشتن این کارت به منزله ی دسترسی داشتن به یک سری امکانات و حضور در بعضی فضاها است، در نتیجه، در چاپ کارت پرسنلی نهایت دقت را خرج کنید.
چاپ کارت PVC فوری

جنس کارت پرسنلی

چاپ کارت پرسنلی به طور کلی روی برش های پی وی سی صورت می گیرد. اما بسته به نیاز مجموعه، می توان کارت های مغناطیسی (شبیه کارت عابر بانک) و مایفر (شبیه سیم کارت) را هم به خدمت گرفت. باید توجه داشت که جنس کارت پرسنلی بسته به درجه ی امنیتی کار انتخاب می شود.
به عنوان مثال شاید شما تنها یک کارت برای رویت بخواهید، در این صورت پی وی سی ساده مناسب است، اما اگر نیاز این باشد که کارت حضور خود را بدون نمایش به دستگاهی مخفی اعلام کند، آن گاه کار کمی پیچیده تر می شود و باید سراغ جنس های مغناطیسی بروید.

ابعاد چاپ کارت پرسنلی

در این باره توافقی نانوشته وجود دارد که چاپ کارت پرسنلی استاندارد باید در سایز یک کارت ویزیت بزرگ (کارت تلفن، کارت عابر و غیره) تدارک دیده شود. اما، همواره خلاقیت و نوآوری بسته به نیاز سازمانی می تواند چاره ساز باشد (شاید برای برند شما یک کارت مربعی شکل مناسب باشد).
در نتیجه، پیشنهاد می کنیم اگر شرایط خاصی دارید، با متخصصان چاپ سخن نو  در میان قرار دهید تا به یک سایز اختصاصی دست پیدا کنیم.
محافظت از چاپ کارت پرسنلی
چاپ کارت پرسنلی نیاز به روکش دارد. پیشنهاد ما استفاده از لمینت است. به غیر از آن، مناسب است برای نمایش و استفاده از این کارت ها یک ضابطه تدوین کنید، مثلا اینکه همه مقید باشند از گیره کارت استفاده کنند یا اینکه گردن آویز به رسمیت شناخته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *