چاپ تراکت رنگی در رشت

چاپ تراکت رنگی در رشت

چاپ تراکت رنگی در رشت

چاپ تراکت امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و تغییر بسیاری از سیستم های تبلیغاتی به آنلاین و تبلیغات مجازی ولی همچنان جز روش های تبلیغاتی و القاگرایانه موثر در بازار امروز شناخته میشود.

 چاپ تراکت در مدل برش ساده و یا مستطیلی خود جز روش های پرمصرف میباشد، ولی شاید امروزه بتوان با چاپ تراکت هایی با برش های خاص و خلاقانه با اندک هزینه بیشتر جلب توجه بالاتری نسبت به تبلیغات خود داشته باشید.

 

چاپ تراکت رنگی در رشت

 چاپ تراکت در این مرکز برروی مدل های گوناگون کاغذ تحریر و یا گلاسه با کمترین قیمت بازار در مرکز چاپ کشور و البته با بالاترین کیفیت و بروز ترین تجهیزات ، چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

 

شرکت خدمات چاپ و تبلیغات و بهینه سازی سیروتا – مجتمع چاپ سخن نو در پاییز سال 1394 به عنوان یک مجموعه چاپ دیجیتال فعالیت خود را تحت لیسانس سخن نو آغاز نمود. در حال حاضر با داشتن دانش روز دنیا و همچنین پرسنل مجرب و دستگاه های قدرمت اروپا میتواند تا 22500 سفارش را در روز چاپ، تولید و ارسال کند.

 

 

مجتمع چاپ سخن نو با تشکیل تیمی جوان و با انگیزه که همگی دارای تجربه در زمینه های مختلف چاپ و تجارت آنلاین هستند، آغاز به کار نموده و در طی مسیر و به مرور زمان نیروهای کارآمد و مجرب دیگری به مجموعه اضافه شدند.

 

بیمه نمودن خدمات چاپ و همچنین نوع تبلیغات جزئی از خدمات مجموعه سخن نو است.

چاپ تراکت رنگی در رشت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *