چاپ بنر انتخاباتی در رشت

images 89

یکی از روش های رایج برای تبلیغات نمایندگی مجلس شورای اسلامی، استفاده از بنر تبلیغاتی می باشد. در این شیوه از روش هایی جهت تبلیغات استفاده می شود که آنها را متمایز می کند.

معمولا کاندیداهایی که از نظر درآمد وضعیت بهتری دارند، اقدام به چاپ بنر انتخابات به همراه عکس خود، رزومه و شعار های تبلیغاتی، و نصب در سطح شهر می کنند. البته باید به این نکته توجه داشت که اشعاری که در چاپ بنر انتخابات قرار می گیرند، باید دارای ویژگی هایی باشند تا توجه مخاطبین و رای دهندگان را به خود جلب نمایند.

به عنوان نمونه بهتر است از جملاتی استفاده گردد که دارای روح مثبت و سرزنده باشد. همچنین کوتاه و اثر گذار بودن شعار انتخابات نیز بسیار موثر می باشد.در ادامه، معمولا استفاده از طرح هایی همچون پرچم ایران، رنگ های مخصوص انتخاباتی، تصویر فرد مورد نظر و در بعضی مواقع درج اهداف نماینده پس از رای آوردن نیز رایج است.

در زمان انتخابات طراحی پوسترهای انتخاباتی و طراحی بنرهای انتخاباتی همچنین چاپ پوستر های انتخاباتی یکی از روشهای خوب تبلیغاتی نامزدهای محترم چه انتخابات مجلس خبرگان و چه انتخابات شورای شهر و همچنین انتخابات ریاست جمهوری می باشد.

در عرصه تبلیغات انتخاباتی بنر ها و تبلیغات محیطی حرف اول را میزند . با نگاهی به ستاد های انتخاباتی نامزد ها به راحتی کاربرد مهم بنر را می توان دریافت . البته استفاده های متنوعی در این زمینه انجام میگیرد. گاهی ممکن است یک بنر در ابعاد بزرگ از عکس کاندیدای مورد نظر باشد. گاهی برنامه ها و شعارهایی که باید در معرض دید عمومی قرار گیرد.

images 88

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *