بنر و تاثیرآن در تبلیغات

e1407217374381

بنر و تاثیر ان در تبلیغات

در این بخش می خواهیم در رابطه با تاثیر تبلیغات بنر که جزء ارزان ترین تبلیغات است صحبت کنیم و شما کاربران عزیز را با این نوع تبلیغات آشنا کنیم با اینکه تبلیغات از طریق بنر تنها روش تبلیغات نیست اما تجربه نشان داده که استفاده درست و هوشمندانه از بنر در معرفی برند شما و پیش برد فروش بسیار تاثیر گذار است.

balootchap.ir banneremenu

هر چند که این روش هم مانند سایر روش های تبلیغات مزایا و محدودیت های خود را دارد. و بسیاری از آگهی دهندگان به شناخت کاملتری از تبلیغات بنر نیاز دارند تا بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند. بر اساس آماری که سازمان بین المللی تبلیغات در سال 2000 میلادی ارائه داده است نشان می دهد که تبلیغات از طریق بنر 47٪ کل تبلیغات آنلاین را تشکیل داده است پس می توان گفت: تبلیغات بنر حتما باید بخشی از روش تبلیغاتی شما باشد البته در صورتی که به موارد زیر توجه کنید:

1- پیام های کوتاه و جذاب و تاثیر گذار برای بنر خود تهیه کنید.

تبلیغات با بنر باید نظر بیننده را در مدتی کوتاه جلب کند و با چند کلمه باید پیام خود را بیان کنند  یعنی کلام و تصویری را انتخاب کنید که به زیبایی و در کمال اختصار پیام شما را انتقال می‌دهد.

2- این اطمینان را پیدا کنید که بنر مخاطب را به درستی هدایت می کند.

به جای آنکه کاربر را به صفحه اصلی سایت بفرستیم، بهتر است او را مستقیماً به صفحه‌ای که برای پیشبرد فروش طراحی شده  هدایت نماییم. در این صفحه باید محصول یا پیشنهاد خود را کامل شرح دهیم.

3- تبلیغات خود را هدفگیری کنید.

منظور از این جمله  پیام رسانی به کاربرانی است که دارای علائق  مشترک شغلی، تخصصی، هنری، ورزشی و امثال آن هستند. در تبلیغات از طریق بنر این گروهها را می‌توان با دسته‌بندی سایتهای نمایش دهنده آگهی از یکدیگر تفکیک کرد، بطوریکه هر آگهی برای گروه خاصی از مخاطبان پخش شود. نا گفته پیداست که به این ترتیب هزینه‌ها کاهش و بازدهی تبلیغات به میزان درخور توجهی افزایش می‌یابد.

4- بخش عمده ای از روش تبلیغات خود را به بنر اختصاص دهید.

تبلیغات زمانی نتیجه مطلوبی به همراه دارد  که از رسانه‌ها و روشهای مختلف برای رساندن پیام به مخاطب استفاده کنیم. سازمانها و شرکتهای بزرگ و با سابقه  این مطلب را می‌دانند و می‌کوشند پیامهای خود را با رسانه‌های مختلف به مخاطبان برسانند. این شرکتها معمولاً از رادیو، تلویزیون، سینما، مطبوعات، تبلیغات محیطی‌ ( پوستر، بیلبورد، اتوبوس،…) بخوبی استفاده می‌کنند و در سالهای اخیر روشهای مختلف تبلیغات اینترنتی را هم به این مجموعه افزوده‌اند.

اگر بودجه شما کفاف تبلیغ در رسانه‌های گرانقیمت را نمی‌دهد، از سایر انواع تبلیغات آنلاین استفاده کنید. درج آگهی در خبرنامه‌های آنلاین و ارسال ایمیلهای تبلیغاتی از نمونه‌هایی است که  می‌تواند به شما کمک کند. اما تاثیر گذار ترین و بهترین روش تبلیغات با بنر است.

5- در طراحی بنر از گرافیک و انیمیشن و سایر جلوه های بصری بهره بگیرید.

ترکیب‌بندی، رنگ، نور، حرکت، حروف و خطوط زیبا اثر محسوسی بر جلب توجه بینندگان و موفقیت بنرهای شما دارد.  این مجموعه ممکن است مدتها در ذهن بیننده بماند و به اهداف آگهی دهنده کمک کند.

برای طراحی بنرها از افراد متخصص و با تجربه استفاده کنید. هزینه طراحی بنر رقم درخور توجهی نیست اما اثر مهمی بر تبلیغات شما دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *