چاپ بنر در مجتمع چاپ سخن نو

banner

چاپ بنر در مجتمع چاپ سخن نو

ساخت بنر تبلیغاتی موثر چگونه است؟

این مقاله درباره اصول اولیه ساخت بنر تبلیغاتی است. این بنر می‌تواند در هر جایی مانند سایت‌های اینترنتی یا پیام رسان‌هایی مانند تلگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی به کار گرفته شود. ساخت بنر در تلگرام این روزها بسیار طرفدار دارد اما شما نباید به واسطه ساخت بنر تبلیغاتی در تلگرام از دیگر فضاهای انتشار محتوا مانند سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک و لینکدین غافل شوید. پس ساخت بنر تبلیغاتی در که بتواند در همه این فضاها کاربرد داشته باشد، بسیار اهمیت دارد. در این مقاله یک راه حل جامع برای همه این سوال‌ها پیدا می‌کنید.

سوال‌های مهمی که در این مقاله پاسخ گفته می‌شود از این قرارند:

  • اندازه بنر چه تأثیری در کار برد آن دارد؟
  • روش ساخت یک بنر تبلیغاتی چیست؟
  • هرگز قدرت CTA را دست کم نگیرید
  • بهترین ابزار برای ساخت بنر چیست؟
  • آیا با یک بار طراحی همه کارها راه می‌افتد؟

ساخت بنر تبلیغاتی مقاومت ناپذیر

زمانی که شما در حال اجرای یک کمپین تبلیغاتی آنلاین باشید، با یک چالش ذاتی روبرو می‌شوید که خیلی‌ها را ناامید کرده است. مردم واقعا نمی‌خواهند بر روی تبلیغات شما کلیک کنند. در واقع ابزارهای بسیاری وجود دارد که می‌تواند تبلیغات را به کل نشان ندهند، به همین دلیل تبلیغ کنندگان باید درنحوۀ ارائه تبلیغاتشان کمی خلاق‌تر باشند.

بنر تبلیغاتی یک شکل سنتی از تبلیغات دیجیتال است. اما این بدان معنا نیست که تمایل مشتریان برای کلیک بر روی تبلیغات بنری بیشتر است و خیلی اوقات ساخت بنر تبلیغاتی به طور بالقوه در معرض قرار گرفتن را کاهش و نیاز به ارتقاء را افزایش می‌دهد. پس باید چه کار کرد؟

نکته این است، کاری کنید که مشتریان نتوانند در مقابل بنرتان مقاومت کنند. به نظر می‌رسد که اینکار در عصر دیجیتال مشکل باشد، اما شما تنها به چند نکته نیاز دارید تا یک بنر موثرتر برای کسب و کارتان درست کنید.

بنر تبلیغاتی2
ساخت-بنر-تبلیغاتی2

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *